Στην προηγούμενη ανάρτηση: «Ας μιλήσουμε για τις εξετάσεις...» είχα περιγράψει ένα πλαίσιο εντός του οποίου η επιτροπή των εξετάσεων, καλείται να εισηγηθεί και τελικά να δώσει τα θέματα των εξετάσεων.
Θα πρότεινα την μελέτη του, αφού η παρούσα ανάρτηση έρχεται σαν συνέχεια…
Θα περιοριστώ στα θέματα Φυσικής, αφού με αυτά ασχολήθηκα, αν και τα συμπεράσματα εύκολα μπορούν να γενικευθούν.
Ας δούμε λοιπόν τώρα, μετά και την βαθμολόγηση, τι έγινε;
1) Τα θέματα ήταν εύκολα και απευθύνονταν και στον «κακό» μαθητή;
Νομίζω πώς ΝΑΙ. Μια ματιά να ρίξει κάποιος στο 1° θέμα, αλλά και στα δύο ερωτήματα του 2ου, όπως και στο 3° θέμα, θα δει ότι έτσι είναι. Αν δε, λάβει υπόψη του ότι 34 μόρια, θα μπορούσε να πάρει κάποιος, χωρίς να μπορεί να γράψει μια πρόταση, μια εξίσωση, τότε να ο βαθμός, που θα του επιτρέψει να πλησιάσει τον στόχο του 9,5. Το πρόβλημα ήταν, να είναι λίγο τυχερός και στην αίθουσα που έγραφε να υπήρχε και ένας τουλάχιστον καλός μαθητής (και να μην ήταν και σπασικλάκι…)
2) Θα έχουμε μεγάλο ποσοστό κάτω από την βάση;
Μάλλον όχι. Οπότε τα παιδιά θα μπορέσουν να μπουν σε κάποια σχολή.
3) Δεν υπήρξε κάποιο θέμα που να δυσκόλεψε ιδιαίτερα τα παιδιά, τα θέματα δεν προκάλεσαν την προσοχή των ΜΜΕ.
Οπότε;
Οπότε ήταν τέλεια.
Συγχαρητήρια στην κεντρική επιτροπή των εξετάσεων που με τα θέματα που έβαλε:
Άφησε ικανοποιημένους γονείς και μαθητές, γιατί ο στόχος επετεύχθη!!!
Άφησε ικανοποιημένο το ΥΠΕΠΘ, αφού και εν μέσω προεκλογικής περιόδου, το μόνο που δεν θα ήθελε, ήταν να εδημιουργείτο «ντόρος» για τα θέματα των εξετάσεων.
Άφησε ικανοποιημένες τις τοπικές κοινωνίες, αφού και οι γκαρσονιέρες θα ενοικιαστούν και οι καφετέριες θα δουλέψουν.
Άφησε ικανοποιημένα τα Φροντιστήρια, γιατί τα θέματα τα είχαν διδάξει και δεν θα τους κατηγορήσει κανείς ότι τα χρήματα που πήραν, δεν πιάσανε τόπο.
Άφησε ικανοποιημένους και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου, γιατί ότι και να έκαναν στην τάξη, τα παιδιά ήταν καλυμμένα. Δεν ζητήθηκε κάτι που θα μπορούσε να τους εκθέσει για ελλιπή διδασκαλία.
Όλα ωραία λοιπόν. Όλοι ευχαριστημένοι. Και εσύ τώρα τι θέλεις να συνεχίσεις; Γιατί δεν βάζεις τελεία και παύλα εδώ;
Κάποτε πρέπει νομίζω να σοβαρευτούμε και να κοιτάξουμε την πραγματικότητα κατάματα.
Έτσι είναι τα πράγματα; Ή καλύτερα έτσι ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να είναι τα πράγματα;
Τι αξιολογούσαν τα θέματα αυτά; Σκεφτείτε το λίγο και θα επανέλθουμε…
2 σχόλια:
Καλά φίλε Διονύση, θυμωμένος είσαι ακόμη!!! Θέτεις ένα ερώτημα που η απάντησή του είναι προφανής. Ναι εξυπηρετούσαν όλα τα άλλα εκτός από τη Φυσική. Μία φράση μόνο:
Τα θέματα Φυσικής ήταν αντάξια του σχολείου που έχουμε (ιδιωτικού ή δημόσιου) και της κοινωνίας στην οποία οδηγούμαστε.
Φίλε Γιώργο Καλησπέρα.
Ναι δίκιο έχεις. Αυτονόητα είναι τα πράγματα.
Αλλά εδώ μάλλον έχουμε χάσει τον μπούσουλα, τι είναι λογικό;
Με το καλό και η έκδοση του νέου σου βιβλίου, που δικαιολογεί και την απουσία σου, από το χώρο.
Καλή επιτυχία.
Δημοσίευση σχολίου