Τώρα που φτάσαμε στις εξετάσεις και αφήνοντας τα παιδιά της Γ΄να ηρεμήσουν και να τις αντιμετωπίσουν, ας δούμε ένα Test, όχι για μαθητές, αλλά για εμάς τους καθηγητές…
Ερωτήσεις κατανόησης (της κατάστασης):
- Πόσους μαθητές (εκτός από αυτούς που διέκοψαν) απορρίψατε λόγω ελλιπούς φοίτησης;
- Πόσοι μαθητές σας προάγονται έχοντας 50 αδικαιολόγητες ή 114 συνολικά απουσίες;
- Πόσοι μαθητές της Γ΄Τάξης του Λυκείου σας με καλούς βαθμούς, προάγονται έχοντας πάνω από 114 απουσίες;
Και τρεις ερωτήσεις κρίσεως:
- Πρέπει να έρχονται οι μαθητές στο σχολείο και να παίρνουν απουσίες;
- Πώς νιώθετε παίρνοντας ψεύτικα δικαιολογητικά από τους γονείς και πολύ χειρότερα όταν τους παίρνετε τηλέφωνα, παρακαλώντας τους να έρθουν και να συμπληρώσουν την αίτηση δικαιολόγησης;
- Ποιος νομίζετε ότι πρέπει να είναι ο ρόλος του εκπαιδευτικού όσον αφορά την διαπαιδαγώγηση των μαθητών και πώς ο στόχος αυτός πραγματοποιείται, στην διαδικασία της δικαιολόγησης απουσιών;
2 σχόλια:
Κύριε Μάργαρη.
Δεν είμαι καθηγητής, που απευθύνετε το τεστ, αλλά μαθητής.
Αν κατάλαβα καλά, θεωρείτε ότι θα έπρεπε να απορρίπτονται περισσότεροι μαθητές από απουσίες.
Νομίζω ότι κάνετε λάθος γνωρίζοντας τον αγώνα που κάνουμε εμείς οι μαθητές τρέχοντας όλη τη χρονιά από σχολείο σε φροντιστήριο για να τα προλάβουμε όλα.
Πώς θα πάμε στις εξετάσεις αν το τελευταίο διάστημα δεν καθίσουμε σπίτι να διαβάσουμε;
Μαρία Σ.
Μαρία πρώτα-πρώτα καλή επιτυχία στις εξετάσεις σου.
Θα συμφωνούσα μαζί σου "αν το τελευταίο διάστημα δεν καθίσουμε σπίτι να διαβάσουμε" που λες δεν πήγαινες ούτε Φροντιστήριο ή δεν έκανες ούτε ιδιαίτερα μαθήματα.
Αν τα είχες σταματήσει όλα, τότε μαζί σου. Έγινε έτσι; Δεν νομίζω, απλώς φύγατε από το σχολείο και το σχολείο πρέπει να κάνει ότι δεν το κατάλαβε....
Δημοσίευση σχολίου