Δεν σημειώνουν οτιδήποτε λέγεται συμπληρωματικά και επεξηγηματικά πάνω στο θέμα.
Σπίτι πάνε να ξαναδούν το θέμα (εξετάζουμε την καλή περίπτωση) και διαβάζουν μια σειρά από εξισώσεις.
Πηγαίνουν και στο Φροντιστήριο, ξανά τα ίδια.
Θεωρούν λοιπόν αρκετό να γράψουν μια σειρά από εξισώσεις νομίζοντας ότι έτσι λύνουν Άσκηση, χωρίς να χρειάζεται να επεξηγήσουν τίποτα.
Με αφορμή ένα Τεστ στην τάξη και τις απαντήσεις που πήρα, έδωσα στους μαθητές την άλλη μέρα την παρακάτω λύση για σύγκριση.
Δείτε την σε pdf.
2 σχόλια:
Μόλις το είδαν δεν ρώτησαν: Δηλαδή κύριε πρέπει να γράφω όλα αυτά;
Γιατί όποτε τους λέω αυτά τα πράγματα στη Χημεία Γ' λυκείου που υπάρχει αντίστοιχο πρόβλημα ακούω αυτό το ερώτημα.
Εγώ από την άλλη, θα τους έδινα μία από αυτές τις συντομογραφημένες απαντήσεις (από άσχετο μάθημα) και θα τους ρωτούσα τί καταλαβαίνουν!
(Σοβαρά τώρα, στο ερώτημα του manaliss, μια συμβουλή που εγώ δίνω είναι: "γράφεις όσα χρειάζονται για να καταλάβει ένας ηλίθιος τί θες να πεις, προσέχοντας πάντα το χρόνο που έχεις". Αυτό το καταλαβαίνουν + πολλοί το πετυχαίνουν...)
Δημοσίευση σχολίου