tag:blogger.com,1999:blog-3887447403968625943.post3967335984294340989..comments2019-10-08T08:05:25.888+03:00Comments on ΣΧΟΛΕΙΟ και Σχόλιο.: ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ. ΘΕΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ. (Μια κριτική εν θερμώ).Διονύσης Μάργαρηςhttp://www.blogger.com/profile/11918980095998765849noreply@blogger.comBlogger12125tag:blogger.com,1999:blog-3887447403968625943.post-91041160944248156352008-06-26T23:46:00.000+03:002008-06-26T23:46:00.000+03:00Έχω και εγώ μια τέτοια περίπτωση παλιότερα το 76 μ...Έχω και εγώ μια τέτοια περίπτωση παλιότερα το 76 με το 67, Δυστυχώς...Διονύσης Μάργαρηςhttps://www.blogger.com/profile/11918980095998765849noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3887447403968625943.post-82501955374515216692008-06-26T17:16:00.000+03:002008-06-26T17:16:00.000+03:00Ο πρώτος βαθμολογητής βάζει βαθμό 95 ο δεύτερος 95...Ο πρώτος βαθμολογητής βάζει βαθμό 95 ο δεύτερος 95<BR/>στο β. κέντρο βλέπουν και περνούν στο σύστημα 59 ... Αναγραμματισμός το πιο συνηθισμένο λάθος.<BR/><BR/>Ανακοινώνονται οι βαθμοί ο μαθητής ωρύεται οι γονείς επίσης και πάνε στο σχολειό να μιλήσουν για την αδικία ή το λάθος τι γίνεται;<BR/>Δεν δίνεται πρόσβαση στο γραπτό άμεση πριν τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού<BR/>Η απάντηση είναι στο Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3887447403968625943.post-56937019986516135622008-06-03T12:53:00.000+03:002008-06-03T12:53:00.000+03:00Και όμως!!"Είναι εντυπωσιακή -καθώς και παράξενη- ...Και όμως!!<BR/>"Είναι εντυπωσιακή -καθώς και παράξενη- η διαφωνία σας." <BR/>Όσο και αν σου φαίνεται παράξενη είναι αλήθεια. Δεν θέλω να επεκταθώ σε άλλες λεπτομέρειες, αλλά όλα αυτά που σημειώνεις και με τα οποία συμφωνώ απολύτως και τα θεωρώ αυτονόητα, δυστυχώς δεν είναι ούτε αυτονόητα, αλλά ούτε και αποδεκτά από όλους τους συναδέλφους....Διονύσης Μάργαρηςhttps://www.blogger.com/profile/11918980095998765849noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3887447403968625943.post-46477314926656852732008-06-03T09:45:00.000+03:002008-06-03T09:45:00.000+03:00Αγαπητέ Δ.Μ., γράφεις:"Είχαμε αντεκλίσεις για πολύ...Αγαπητέ Δ.Μ., γράφεις:<BR/>"Είχαμε αντεκλίσεις για πολύ ώρα για το αν ο μαθητής πρέπει να κάνει σχήμα, για το αν θα βάλει ή όχι δύναμη στη ράβδο από την άρθρωση, για το αν το βάρος της σφαίρας ασκείται ή όχι στη ράβδο!!"<BR/><BR/>Είναι εντυπωσιακή -καθώς και παράξενη- η διαφωνία σας.<BR/><BR/>Είναι προφανές ότι ο μαθητής θα πρέπει να κάνει σχήμα, ώστε να φαίνεται σε τι αναφέρονται και τι Βαγγέλης Κολτσάκηςhttps://www.blogger.com/profile/06664052381426860645noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3887447403968625943.post-51421059546647174482008-05-31T13:27:00.000+03:002008-05-31T13:27:00.000+03:00επιτελους ... τόσο δυσκολο ειναι τελικα να βαλεις ...επιτελους ... τόσο δυσκολο ειναι τελικα να βαλεις θεματα πανελληνιων με διαβαθμησμενη δυσκολία ???<BR/><BR/>Η' όλοι κατω ( Μαθηματικά Κατ ) ή όλοι πάνω ( Φυσικη Κατ )...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3887447403968625943.post-72020352313945000142008-05-31T09:13:00.000+03:002008-05-31T09:13:00.000+03:00Blogger Ο/Η ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΜΑΡΓΑΡΗΣ είπε... Επειδή συ...Blogger Ο/Η ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΜΑΡΓΑΡΗΣ είπε...<BR/><BR/> Επειδή συνεχώς γκρινιάζουμε και μας φταίνε οι άλλοι, ποτέ εμείς, θέλω να υπερθεματίσω σε αυτά που λέει, ο τελευταίος μας σχολιαστής, δυστυχώς ανώνυμος, και για σκέψεις πάνω σε αυτή την παράμετρο της αξιολόγησης θα έλεγα να διαβάσετε, από αυτό το blog την ανάρτηση: Να δώσουμε την βαθμολογία...<BR/><BR/> Σάββατο, Μάϊος 31, 2008 9:11:00 πμΔιονύσης Μάργαρηςhttps://www.blogger.com/profile/11918980095998765849noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3887447403968625943.post-7805762252948614792008-05-30T16:40:00.000+03:002008-05-30T16:40:00.000+03:00ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΣΠΟΙΝΑ (Συμφωνώ,καλή συνέχεια στις εξετά...ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΣΠΟΙΝΑ (Συμφωνώ,καλή συνέχεια στις εξετάσεις και καλά αποτελέσματα) ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.<BR/> Η διαφοροποίηση στη Φυσική (έστω και μικρή),θα μπορούσε να έρθει από την προφορική βαθμολογία,όμως όμως...όμως σε τμήμα θετικής κατεύθυνσης,Χημεία,όλοι οι μαθητές προφορικά 20(πετάμε τα 20 και δεν μας ενοχλεί κανείς), ενώ 2-3 μαθητές 'θάπρεπε'(έχουν γνώση όχι οι φύλακες) να βαθμολογηθούν με 20 (Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3887447403968625943.post-16283581256283752392008-05-30T14:34:00.000+03:002008-05-30T14:34:00.000+03:00Ας το τονίσω και εγώ: "τι βαθμό θα πάρουν στις παν...Ας το τονίσω και εγώ: "τι βαθμό θα πάρουν στις παννελ. εξετάσεις, τότε με αυτά τα θέματα των πανελλαδικών στη φυσική,άντε να πείσεις κάποιους (μαθητές, γονείς, συναδέλφους,τον γείτονα),ότι δεν είσαι 'ελέφαντας'."<BR/>Ακούει κανείς;;;<BR/>Όποιος έχει απάντηση στην Δέσποινα ας την δώσει, εγώ θέλω να ζητήσω συγνώμη από τα παιδιά που σκοτώθηκαν στο διάβασμα, για να απαντήσουν σε αυτά τα θέματα.<BR/>Διονύσης Μάργαρηςhttps://www.blogger.com/profile/11918980095998765849noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3887447403968625943.post-61338967689084247912008-05-30T11:57:00.000+03:002008-05-30T11:57:00.000+03:00Συγχωρεστε μου το γεγονός οτι το σχολιο μου δεν εχ...Συγχωρεστε μου το γεγονός οτι το σχολιο μου δεν εχει σχεση με τη συγκεκριμενη αναρτηση.Λεγομαι Βαγγέλης Ντουμανάς (ένας παλιός σας μαθητής).Προσπάθησα να επικοινωνήσω μέσω e-mail,αλλα μάλλον έχει κάποιο πρόβλημα το outlook.Είδα οτι έχετε κάποιες παρουσιάσεις powerpoint.Θα ήθελα να σας ζητήσω,εφ'όσον ειναι δυνατό, να αναρτήσετε την παρουσίαση που μας κάνατε στη Φυσική Γενικής Παιδείας για τη Γ Vangelishttps://www.blogger.com/profile/16162134625610809412noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3887447403968625943.post-83664973934117432752008-05-30T09:31:00.000+03:002008-05-30T09:31:00.000+03:00Mπράβο Διονύση μπαίνεις πάντα στην ουσία του προβλ...Mπράβο Διονύση μπαίνεις πάντα στην ουσία του προβλήματος. <BR/>Θα ήθελα μόνο να προσθέω μια σκέψη. Μήπως θά έπρεπε και οι επιτροπές θεμάτων να υφίσταται μια κρίση, από τους καθηγητές ας πούμε που διδάσκουν το μάθημα. Να δημιουργηθεί ένα μητρώω εισηγητών με τις αντίστοιχες βαθμολογίες. Όνειρα θερινής νυκτός. Ελλαδάρα μη φοβάσε τίποτα, έχεις μάθει να κερδίζεις μόνο με τον ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ.<BR/>Υ.Γ: Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3887447403968625943.post-88805129998566976392008-05-30T08:03:00.000+03:002008-05-30T08:03:00.000+03:00Αν μιά παράμετρος της αξιολόγησης (ηθικό-ψοχολογικ...Αν μιά παράμετρος της αξιολόγησης (ηθικό-ψοχολογικό μέρος)προφορικοί βαθμοί(Γ.λυκείου),είναι το τι βαθμό θα πάρουν στις παννελ. εξετάσεις, τότε με αυτά τα θέματα των πανελλαδικων στη φυσική,άντε να πείσεις κάποιους (μαθητές, γονείς, συναδέλφους,τον γείτονα),ότι δεν είσαι 'ελέφαντας'. Λογικό-παράλογο,έγραψα 20 εε γιατί να μην είχα 22 προφορικά !!!!!!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3887447403968625943.post-41268376135968372382008-05-29T21:57:00.000+03:002008-05-29T21:57:00.000+03:00ειμαι μαθητρια και συμφωνω απολυτα ....δν μπορουν ...ειμαι μαθητρια και συμφωνω απολυτα ....δν μπορουν μαθητεσ που εχουν διαβασει πχ 10 και 50 ωρες να παιρνουν τον ιδιο βαθμο ειναι ΑΔΙΚΟ...επειδη δηλαδη βαλανε δυσκολα μαθηματικα θεωρισαν σωστο να μν χασουν αλλα μορια οι μαθητεσ....αν ομως δν χασουν πως θα ξεχωρισουν?..πως εγα θα δειξω μεσα απο αυτα τα θεματα τι ξερω?...δν λεω τα θεματα να ειναι πανδυσκολα αλλα μια σχετικη δυσκολια που 8α ξεχωρισει despoinahttps://www.blogger.com/profile/04076156434429306404noreply@blogger.com